11.12.2011

הזמנה לערב ניסים ותודה וטריק להתחדשות

בוקר טוב ומקסים לך,
ועכשיו אני רוצה להפנות את תשומת ליבך לנקודה חשובה, תרתי משמע.
ברגע אחד אפשר להחליט שהרגע הבא יהיה שונה.
אני רוצה לספר לך משהו מדהים על היכולת המופלאה שלנו להתחדש.
השבוע הבת שלי חזרה עייפה מהגן, וכשהיא עייפה היא נוטה לרטון וליילל, עם סיבה או בלי סיבה,
פשוט כי האנרגיה שהחסירה לא מאפשרת לה להיות ברגע הזה בשמחה, וכתוצאה מכך היא פשוט בוכה.
הפעם בחרתי לא להבהל מהבכי, ולעזור לה ללחוץ על כפתור ההתחדשות.
וכך אמרתי לה
"שירהלל חמודה, אולי תלחצי על הנקודה שלך ותחזרי להיות שמחה ?"
"לא רוצה", היא אמרה.
"שאני אעזור לך למצוא אותה?"
לא. המשיכה היא בשלה, כשהיא ממשיכה להיות עצבנית על הרצפה.
"לכל אחד יש נקודה כזו בגוף", המשכתי, "שאם לוחצים עליה חוזרים להיות בשמחה.
צריך רק לחפש אותה, לכל אחד היא נמצאת במקום אחר, לעזור לך ?"
ניסיתי להתכופף אליה ולהציע את עזרתי בחיוך.
"לא",היא עצרה אותי, "אני אחפש אותה לבד!"
"הנה היא!!! מצאתי!!!"
שיר-הלל לחצה עם אצבעה על נקודה בחזה קרוב ללב, והחלה מתגלגלת מצחוק...
אז מה היה לנו כאן? הרבה אמונה, קצת הומור והעיקר לא לפחד כלל.
ומה איתך? על איזה נקודה עליך ללחוץ כדי לחזור להיות בשמחה?
ממליצה לך, לחפש את הנקודה שלך!
וגם אני מזכירה ומזמינה אותך ליום חיבוקים שיעשה לך ולקרובייך רק טוב.
אז שיהיה בוקר נפלא והמשך שבוע טוב!
איילת

נ.ב.
בחנוכה הקרוב, אקיים בביתי ערב תודה וניסים.
זהו ערב קסום לנשים בלבד, שבו נעצים יחד את הטוב שבחיינו ונאמר בקול תודה,
נשתף בסיפורי ניסים ונתפלל על נסים עבור האנשים היקרים לנו. ההשתתפות ללא תשלום.
מתי? יום שני, ל' כסלו (ערב ר"ח טבת), 26.12.11, נר שביעי, 20:30 בערב בביתנו באלעזר.
אשמח בבואך!
שנזכה להיות בטוב תמיד :)

איילת אסטרייכר,
מלווה אותך בטוב !
לוגו דרך הטוב ~  להעצים את הטוב שבל
סדנאות | אימון אישי | כלים לצמיחה והתפתחות אישית
איילת אסטרייכר | נייד 054-4442771 | טל'  02-9309108
מתנה: קורס וידאו בחינם "להיות בטוב"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה