1.12.2011

רוצה להצטרף אלי ליום חופשי?


אני רוצה להזמין אותך להצטרף אלי ל"יום חופשי" ביום ראשון הקרוב 4/12/12, ח' כסלו!
רגע, על מה אני מדברת? מה חופשי? ממה חופשי?
בדרך כלל, "יום חופשי" נתפס אצלנו כיום כיף ללא אחריות ורחוק מהמחויבויות היום יומיות שלנו.
אבל כאן כוונתי אחרת.
יום חופשי הוא יום שבו אני מגלה אחריות לעצמי ולא מתנערת ממנה.
... אז מה זה בעצם?
"יום חופשי" הוא יום נהדר שבו אנחנו בוחרים להיות חופשיים מהרגל לא טוב שאנו משעובדים לו.
יום חופשי מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו, להיות בהנהגה עצמית על חיינו, ולאפשר לעצמנו חופש הנובע מבחירה ולא מבריחה.
ביום פוקוס הקרוב, נבחר להיות חופשיים באמת, אני בטוחה, שישום היום החופשי, יתן לך כל הרבה סיפוק ושמחה ותחושת חופש אמיתית, שאני מאמינה שהוא יהווה התחלה נהדרת לפרידה מאותו הרגל, גם לאחר שיום זה יסתיים.
אז איך עושים את זה?
• עוד לפני יום ראשון, מפנים כמה דקות שקטות ומעלים על הכתב 3 הרגלים שאנו עושים ביום יום, שפוגעים בנו בדרך זו או אחרת.
• בוחרים הרגל 1 מהרשימה שבו נרצה להתמקד ביום החופשי.
• כותבים רשימה של 10 סיבות טובות למה קל לי להפרד מהרגל זה ליום אחד?
• מחליטים על הצעד הראשון שעלינו לעשות בפועל כדי להמנע מהרגל זה.
• משתפים חברים ומזמינים אותם להצטרף למהפכת הטוב ולימי הפוקוס השבועיים שלנו.
• וביום ראשון 4/12/12, ח' כסלו, מכריזים בקול, היום אני ביום חופשי מ... ומיישמים.

בהצלחה רבה, שנזכה להשתחרר מכל ההרגלים המשעבדים אותנו, ונקנה בעזרת ה' רק הרגלים טובים, מחזקים, משמחים ומדויקים לנו.
ושיהיה לכולנו בהצלחה רבה! יום חופשי שמח ומאושר.
איילת אסטרייכר, דרך הטוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה